Waar wil je meer informatie over?

Wat is gastvrijheid?

Gastvrijheid is de verbintenis tussen aanbieder en ontvanger om in de behoeften van de gast te voorzien. Het is het zien van het gezicht van de persoon en het verhaal achter het gezicht. Gastvrijheid wordt uitgebreid van gastheer naar de gast en daarna weer gereproduceerd van gast naar gastheer.

Meer omzet

Duidelijke teamafspraken zorgen ervoor dat teamleden weten op welk moment extra bestellingen opgenomen kunnen worden. Door het maken van proactieve afspraken wordt de omzet met gemiddeld 25% verhoogd.

Lagere werkdruk

Meer doen met minder werk! Door duidelijk omschreven aanbevelingen gaat het team beter luisteren, beter kijken, beter denken en beter aanvoelen. Betere efficiëntie van het team zorgt uiteindelijk voor minder werkdruk.

Alles onder controle

Gemaakte afspraken zorgen voor een stabiele basis. Deze stabiele basis zorgt voor zelfvertrouwen bij teamleden. Zelfvertrouwen vertaalt zich in gastvrijheid naar de gasten en teamleden die de controle hebben.

webshop

Nu verkrijgbaar in de webshop!

Aangenaam Gastvrij heeft ook een breed aanbod aan boeken voor gastvrijheid. Bezoek de webshop om een kijkje te nemen.

Wat brengt het jouw bedrijf?

Aangenaam Gastvrij helpt jouw bedrijf met trainingen en/of opleidingen in gastvrijheid

  • Efficiëntie en effectiviteit
  • Meer omzet (25% meer drankomzet)
  • Lagere werkdruk
  • Meer in controle

Ervaring

“Met zijn expertise en brede kijk op hospitality weet Harald Hovenkamp het begrip ‘gastvrijheid’ concreet te maken, waaruit vloeit dat medewerkers wensen en verwachtingen herkennen en daaropvolgend vakkundig handelen.”

A. Grendelman – Café-Restaurant Poortman
Teamtraining

Verdiep je verder in gastheerschap!

Wil je meer informatie, een training of persoonlijk advies aanvragen?